Nákupní košík
Počet zboží:
0 ks
Cena celkem:
0 Kč
Dnes je 15. prosinec 2017, svátek má Radana a Radan





Často kladené dotazy

Musím být u Vás zaregistrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte. Nákup lze provést i bez registrace.


Budu u Vás objednávat poprvé. Jak mám postupovat?

Informace o tom, jak nakupovat v našem e-shopu, najdete v sekci Jak nakupovat v tomto obchodě.


Jak zjistím, kolik kusů máte skladem? Může se stát, že si objednám více kusů než máte skladem?

Snažíme se, abychom veškeré zboží, uvedené na e-shopu, měli skladem. V případě, že zboží skladem nemáme, je uvedeno "Dočasně vyprodáno". V případě vložení více ks do košíku než máme počet skladových zásob, se Vám zobrazí tabulka s textem aktuálního počtu ks (př.: „Omlouváme se, ale skladem máme pouze 5 kusů.“). Objednávku lze provést jen na zboží, které máme skladem.

 

Chtěl bych koupit zboží, ale máte ho momentálně vyprodané. Je možné mě informovat, že jste zboží opět naskladnili?


Ano, je možné Vás informovat o naskladnění zásob určitého zboží. K tomu slouží funkce Hlídací pes (hlavička pejska), kterou vidíte v detailu každého produktu. Tato funkce slouží k tomu, že Vás budeme automaticky e-mailem informovat, pokud dojde k naskladnění daného produktu nebo ke změně jeho ceny. Můžete tak bez neustálého kontrolování obchodu být včas informováni, až bude produkt opět naskladněn a včas si ho tak můžete zakoupit. Pokud čekáte na případné slevy, jistě tuto funkci oceníte.

 

Máte kamennou prodejnu?

V současné době máme jednu kamennou prodejnu na adrese: Dukelská 117/12, 682 01 Vyškov.

Otevírací doba:

Pondělí - Pátek: od 9:00 do 17:00 hodin

(Polední přestávka od 13:00 do 13:45 hodin.)

Sobota: od 8:00 do 11:30 hodin

e-mail na prodejnu: info@pekny-domov.cz

telefon na prodejnu: 517 332 092


Přišla mi od Vás e-mailem zpráva, že zboží bylo předáno dopravci. Bohužel mi zboží stále nepřišlo. Co mám dělat?

V případě, že Vám odeslané zboží nebylo doručeno do 2 pracovních dnů od přijetí naší e-mailové zprávy, ani jste nenašli ve schránce lístek od dopravce, doporučujeme ihned nás kontaktovat na info@pekny-domov.cz My za Vás zjistíme, kde se Váš balíček nachází a budeme Vás informovat.


Objednávku si bohužel nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit termín dodání?

Ano, objednávku je možné prodloužit. Kontaktujte nás na info@pekny-domov.cz

 

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být zboží nijak poškozeno. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách - bod 4.


Přišla mi zásilka, ale bohužel jedna z objednaných položek je rozbitá. Jak mám postupovat?

Pokud jste při kontrole doručené zásilky zjistili rozbité či poškozené zboží, kontaktujte nás neprodleně na info@pekny-domov.cz a my Vám obratem sdělíme, jak postupovat dále. Doporučení, jak postupovat při poškození zásilky, najdete taktéž v obálce, která Vám byla přibalena k zásilce spolu s fakturou a nebo v sekci Způsob doručení.


Je na zboží záruka?

Záruční doba u spotřebního zboží činí 24 měsíců, jde-li o prodej potravinářského zboží, činí záruční doba osm dní.


Jsem ze Slovenska. Jak u Vás mohu nakoupit?

Pro slovenské zákazníky nabízíme možnost objednat zboží na našich webových stránkách www.pekny-domov.eu Stránky jsou přeloženy do slovenského jazyka a měna přepočítána na EUR. Pro naše slovenské zákazníky máme účet u FIO banky (platba bez poplatků).

 

V případě, že jste zde nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat na info@pekny-domov.cz


Novinky e-mailem

Buďte jako první informováni o nejnovějším
zboží, skvělých slevách a soutěžích!

Česká kvalita
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace