Nákupní košík
Počet zboží:
0 ks
Cena celkem:
0 Kč
Dnes je 14. květen 2024, svátek má Bonifác





Doprava a platba

Zboží odesíláme obvykle do 1-3 pracovních dnů při platbě dobírkou nebo od obdržení Vaší platby, nejpozději do 14 dnů od závazného potvrzení objednávky. Pakliže není možné tuto lhůtu dodržet, budeme Vás včas informovat.

Tým našeho obchodu udělá vše pro to, aby k Vám zásilka dorazila co nejdříve.


PŘI NÁKUPU NAD 2 000 KČ DOPRAVA PO ČESKÉ REPUBLICE ZDARMA!

(platí u přepravní společnosti Zásilkovna)


Nabízíme Vám následující možnosti dopravy včetně poštovného a balného:

1. OSOBNÍ ODBĚR

a) Osobní odběr  v našem obchodě ve Vyškově (více zde): zdarma

b) Osobní odběr zprostředkuje (kromě Vyškova) společnost Zásilkovna, není zde možné uplatňovat reklamace. Nejde o naši prodejnu. Společnost Zásilkovna Vás bude sama informovat, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí. Slouží pouze pro zásilky do 5 kg. Je však možné objednávku rozdělit a zaplatit tak dva osobní odběry u zásilek těžších než 5 kg. V případě, že váha Vaší objednávky tento limit překročí, Vás budeme informovat a dohodneme se na dalším postupu. Mapy míst najdete zde: http://www.zasilkovna.cz

CENA 59 Kč (dobírka + 15Kč)

 

 

Možnost osobních odběrů na Slovensku, pokud objednáte na našem slovenském e-shopu (www.pekny-domov.eu)

V případě, že dojde k poškození zásilky při osobním odběru, neprodleně, nejpozději do 2 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky nás telefonicky nebo e-mailem informujte - viz kontakty.


2. ČESKÁ POŠTA po ČR

a) doručení Česká pošta Balík Na poštu - 99 Kč (dobírka + 24 Kč)

b) doručení Česká pošta Balík Do ruky - 109 Kč (dobírka + 24 Kč)

c) doručení Česká pošta + dobírka (EMS: do 24 hodin) - 179 Kč

d) doručení Česká pošta (obálka) - 54 Kč

Obálkou zasíláme pouze zboží, které není křehké. Obálku není možné označit jako křehkou a proto zásadně není možné tímto způsobem posílat porcelán, keramiku a další křehké zboží. Akceptovány jsou rozměry zboží max. A4, tloušťka max. 4-5 cm, není zde garance doručení do druhého dne. Zasíláme doporučeně.V případě, že zvolíte tento způsob dopravy a my naznáme, že není vhodný vzhledem k povaze sortimentu, budeme Vás kontaktovat.

 

3. IN TIME po ČR - 119 Kč (dobírka + 36 Kč)

4. PPL po ČR - 99 Kč (dobírka + 24 Kč)

5. DPD - 83,- Kč (dobírka + 24 Kč)

 

Bankovní spojení pro české zákazníky:

Komerční banka č. ú. 107-2237320247/0100

 

Pro Slovenské zákazníky nabízíme možnost objednat na našich slovenských stránkách: www.pekny-domov.eu . Stránky jsou přeloženy do slovenského jazyka a měna přepočítána na EUR.

 

Doporučujeme si přečíst naše obchodní podmínky. Upozorňujeme, že dle občanského zákoníku je každá objednávka závazná! Proto v případě, že si zásilku zaslanou na dobírku nevyzvednete, bude Vám účtována částka ve výši 200 Kč na pokrytí nákladů spojených se zasláním a manipulační poplatek (pro Slovenské zákazníky částka 10 EUR).

Pokud zvolíte platbu převodem a my Vaši platbu neobdržíme do 14 dnů od odeslání objednávky, objednávka je stornována a zboží vráceno k dalšímu prodeji. Totéž platí u osobního odběru, pokud si jej do 14 dnů od odeslání objednávky nevyzvednete. Na základě vzájemné domluvy je možné tuto lhůtu prodloužit.


Doporučený postup přebírání zásilky:

Ať už jste zvolili jakéhokoli dopravce, každý zákazník je povinen ihned po převzetí zásilky balík důkladně zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obalu. V případě, že zjistíte, že je balík poškozen (má zjevné vady obalu), je nezbytné tuto skutečnost ihned oznámit přepravci a sepsat záznam o škodě - ten Vám pomůže k vyřízení reklamace.  V případě, že k takovéto situaci došlo, neprodleně nás prosím kontaktujte (viz. kontakty). Pokud zásilka vykazuje známky poškození a nebo vniknutí do zásilky, nepřebírejte tuto zásilku, nebo ji přeberte s výhradou, případně ihned zkontrolujte s přepravcem obsah zásilky.

Pokud je zásilka poškozená, nebo máte podezření na poškození obsahu, případě vniknutí do zásilky, máte možnost ji nepřevzít. V tomto případě je třeba ihned s přepravcem sepsat záznam o škodě a neprodleně nás informovat e-mailem nebo telefonicky. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratším čase. V případě, že není tento postup dodržen, není možné chybějící, poškozený, nebo zničený obsah nahradit.

Pokud zásilka nevykazovala žádné poškození, ale zjistili jste, že je poškozen obsah až po rozbalení zásilky, postupujte následovně - POŠKOZENÝ OBSAH ZÁSILKY - JAK POSTUPOVAT:

a) v případě, že přepravcem byla Česká pošta, nejpozději do 2 dnů od převzetí je třeba dostavit se na pobočku České pošty.Důležité: Nezapomeňte s sebou vzít doklad o koupi, dále obal včetně všech výplní, které byly součástí zásilky. Je skutečně nezbytné vzít s sebou balík i veškerý obalový materiál, aby pošta reklamaci mohla posoudit.

b) v případě, že přepravcem byla společnost In Time nebo DPD, postupujte následovně: neprodleně (nejpozději následující den po převzetí zásilky) nás prosím kontaktujte a my reklamaci vyřídíme za Vás.

c) při přepravě společností PPL má zákazník rovněž povinnost neprodleně zkontrolovat vnější stav zásilky. Pokud by byla zásilka viditelně poškozena, rozhodně takovou zásilku nepřebírat. Skryté poškození zásilky je třeba oznámit neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena zákazníkovi a vyžádat sepsání zápisu o škodě. Reklamaci uplatňuje přímo zákazník písemně přímo u společnosti PPL. Lze využít formuláře  - na stránkách www.ppl.cz (sekce Reklamace) . Zákazník musí zajistit, aby nebylo se zásilkou nijak manipulováno, ani nesmí být zlikvidována, protože společnost PPL má právo přesvědčit se o poškození zásilky. Uchovejte tedy prosím pečlivě veškeré doklady, poškozené zboží (včetně například úlomků apod.) a především i obalový materiál, který zboží chránil před poškozením. Uchovejte pečlivě i doklady.

d) v případě osobního odběru v kterékoli pobočce společnosti Zásilkovna - pokud je krabice značně poškozena, zásilku nepřebírejte a neprodleně (nejpozději do 2 pracovních dnů) nás o této skutečnosti informujte. V případě, že vnější obal nebyl zjevně poškozen, avšak obsah zásilky poškozen byl, informujte nás neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky písemně nebo telefonicky - viz. sekce kontakty. Uchovejte veškerý obalový materiál, dále i samotné zboží včetně dokladů.

Důrazně doporučujeme: Před převzetím si zásilku důkladně zkontrolujte! V případě, že je zásilka v pořádku, co nejdříve zkontrolujte její obsah. Včasnou kontrolou zvyšujete šanci uznání případné reklamace.

Veškeré zboží je pojištěné.

Snažíme se dělat vše pro to, aby doručení zásilky proběhlo v pořádku a bez jakýchkoli problémů. Snažíme se, aby zboží bylo vždy důkladně zabaleno a aby tak nedošlo k jeho poškození. Do každé zásilky však přidáváme informaci, jak postupovat v případě, že došlo k poškození obsahu. Často si totiž zákazníci neví s takovou situací rady, zbytečně vyčkávají a to pak snižuje šanci na úspěch při reklamaci.

Obsah zásilky tedy vždy neprodleně zkontrolujte!

Novinky e-mailem

Buďte jako první informováni o nejnovějším
zboží, skvělých slevách a soutěžích!
Také si nezapomeňte přečíst informace o zpracování Vašich osobních údajů.

Česká kvalita
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace