Nákupní košík
Počet zboží:
0 ks
Cena celkem:
0 Kč
Dnes je 17. srpen 2017, svátek má Petra





Jak nakupovat v tomto obchodě

V této sekci Vám nabízíme jednoduchý návod, jak nakupovat v našem internetovém obchodě.

Internetový obchod Pěkný domov Vám nabízí možné způsoby objednání zboží:

- přes internet (přímo na www.pekny-domov.cz a www.pekny-domov.eu)

- telefonicky (v případě, že Vám objednání přes internet nevyhovuje, rádi Vám zboží na základě telefonické domluvy objednáme)

- e-mailem

- přímo u nás v kamenném obchůdku, kde si můžete zboží osobně prohlédnout a zaplatit v hotovosti (kontakt najdete v sekci Kontakty nebo v sekci Kamenný obchod)

1. Jak se zorientovat v internetovém obchodě?

Naše stránky najdete na adrese www.pekny-domov.cz a www.pekny-domov.eu . První zmíněná adresa slouží především pro české zákazníky, jelikož je sránka v českém jazyce a navíc i měna je uvedena u produktů a dopravy v Kč. Nově jsme však rozšířili možnost pro naše slovenské zákazníky objednávat zboží ve slovenském jazyce. Stránky přeložené do slovenštiny, včetně měny EUR a dopravy na Slovensko, najdete na stránkách: www.pekny-domov.eu .

Hned na úvodní stránce vidíte pohyblivé obrázky, které slouží pro základní prezentaci sortimentu našeho obchodu. Po kliknutí na zvolený obrázek se dostanete do sekce s nabízeným zbožím. Pakliže se Vám obrázky nezobrazují, nebo se Vám zobrazují pod sebou či jakkoli jinak (správná podoba je promítání obrázků), pravděpodobně máte starou verzi prohlížeče, která funkce nepodporuje. Doporučujeme si nainstalovat novější verzi.

Na úvodní stránce vidíte také krátký text s představením našeho obchodu a vyjmenované hlavní důvody, proč byste měli nakupovat právě u nás.

Níže vidíme sekci nejprodávanější zboží, které je vybráno na základně počtu objednávek tohoto zboží. A dále zboží v akci, které platí do vyprodání zásob. U zboží v akci, máte možnost kliknout na ikonku Další zboží v akci - dostanete se na stránku, kde vidíte všechny produkty, u nichž byla v poslední době snížena cena.

Na úvodní stránce v zápatí O nás:

1. Historie  - slouží k našemu představení, informace o našem zaměření a vzniku obchodu.

2. Spolupráce - zde vidíte body, ve kterých vyjmenováváme, kde jsme inzerovali. Ke každé inzerci přikládáme malou fotku s otiskem inzerce.

3. Proč nakupovat právě u nás - zde najdete argumenty, proč jsme pro Vás tím pravým eshopem pro Vaše nakupování.

4. Kamenný obchod - informace o naší prodejně ve Vyškově, jak jsme vznikli, co nabízíme a kde nás najdete. Stránka obsahuje videoklip s prezentací naší prodejny, dále obsahuje mapu naší prodejny. Obsahuje také informaci o otevírací době a telefonní kontakt.

5. Hodnocení zákazníků - zde najdete informace, jak nás hodnotí ostatní naši zákazníci, kteří již u nás nakoupili. Vidíte jednoduchý přehled, jak jsou spokojeni s našimi službami. Obdrželi jsme pečeť Ověřeno zákazníky - udělena kvalitním obchodům.

6. Kontakty - v  této sekci najdete kontakty telefonické, emailové i naši adresu. Ozvěte se, rádi Vám poradíme. Přiložili jsme i mapu naší prodejny.


V zápatí Pro zákazníky:

1. Způsoby doručení - zde najdete spoustu možností dopravy.

2. Způsoby platby -  zde najdete možnosti platby.

3. Obchodní podmínky - velice důležité, jsou závazné pro všechny, kteří u nás zboží chtějí objednat. Je třeba s nimi v posledním objednávkovém kroku souhlasit. Pokud s nimi nesouhlasíte , kontakujte nás a pokusíme se problém vyřešit.

4. Síť výdejních míst - zde najdete seznam výdejních míst společnosti Zásilkovna.cz

5. Věrnostní program - (štítek s mašličkou) popisuje výhody registrace a možnost získávat odměny za své nákupy.

6. Soutěže - zde najdete aktuální soutěže, které jsme pro Vás připravili.

7. Často kladené dotazy - máte na nás nějaký dotaz? Podívejte se, zda jsem ho již někomu jinému nezodověděli.

8. Reklamace - zde najdete Reklamní řád.

9. Jak nakupovat v tomto obchodě - tato sekce, kterou právě čtete. Slouží k informování, jak listovat stránkami našeho obchodu, k čemu slouží jednotlivé funkce obchodu, jak zboží koupit apod.

Dále vidíte:

- Vlaječky České a Slovenské republiky - můžete tak přepínat mezi českou verzí pro české zákazníky (adresa: www.pekny-domov.cz, jazyk čeština, měna Kč, doprava po ČR) a slovenskou verzí pro slovenské zákazníky (adresa: www.pekny-domov.eu, jazyk slovenština, měna EUR, doprava na Slovensko)

- Logo Pěkný domov a košík, který slouží k objednání zboží (podrobnosti níže)

- Úvodní strana - slouží k návratu na hlavní stranu obchodu.

- Box pro přihlášení

a) pokud jste u nás již zaregistrovaní, vložte své přihlašovací jméno a heslo a stiskněte tlačítko Přihlásit.

b) Ikonka Nová registrace slouží pro zaregistrování nového zákazníka. Jaké má tato registrace výhody, najdete v sekci Výhody členství (o ikonku níže).

c) Ikonka Výhody členství popisuje důvody, proč se u nás registrovat.

d) Ikonka Zapomenuté heslo slouží pro vložení e-mailové adresy, kterou jste uvedli při registraci do našeho obchodu, pokud jste zapomněli Vaše heslo. Po vložení adresy Vám dojde heslo na email a opět se můžete do našeho obchodu přihlásit.

- "F" Fanděte nám - známé Fko pro fanoušky Facebooku. Založte si svůj profil na Facebooku a buďte s námi neustále ve spojení. Budeme Vás pravidelně informovat o novinkách, slevách, akcích, soutěžích a další.

- Dárkové poukazy (štítek s mašličkou) - informuje o možnosti zakoupit si dárkový poukaz na nákup v našem obchodě.

- Má přání (štítek s mašličkou)- popis funkce viz. níže  - K čemu slouží funkce Má přání.

- Newsletter - do políčka vložte Vaši e-mailovou adresu, na kterou si přejete zasílat informace o novinkách, akcích, případně slevách. Buďte pravidelně informováni a nenechte si utéct žádnou naši novinku! Komunikace je podobná jako na Facebooku, ale méně častá a neumožňuje sdílet Vaše názory s ostatními.

-U Newsletteru ikonka "Odhlášení" - slouží pro odhlášení z odebírání Newsletterů. Respektujeme Vaše soukromí a neradi bychom Vás obtěžovali našimi sděleními. Pokud tedy nechcete být dále informováni o našich akcích, klikněte na tlačítko "Odhlášení", vložte do okénka Vaši e-mailovou adresu, kam Vám sdělení zasíláme a stiskněte tlačítko  Odhlásit. My Vám již nebudeme informace posílat a Vy se můžete opět kdykoli k odebírání přihlásit (viz. výše Newsletter).

- Anketa - ne vždy bývá uveřejněna. Záleží zcela na Vás, zda se zúčastníte či nikoli. Někdy ji využíváme, pokud potřebujeme od návštěvníků získat nějaké informace  - například jejich názor na stránky, zboží, vzhled obchodu apod. Jindy slouží pro pobavení návštěvníků obchodu.

V pravo na stránce vidíme:

Rámeček s nápisem: Hledej. Ten slouží k vyhledání například dle názvu apod. Pokud hledáte konkrétní produkt a nevíte, ve které kategorii ho najdete, zkuste vložit text do rámečku a kliknout na malou lupu vpravo v rámečku. Dojde tak k prohledání e-shopu a hledání požadované fráze.

Internetový obchod Pěkný domov se snaží o maximální přehlednost a jednoduchost pro Váš nákup. Můžete si v levé části internetového obchodu  zvolit, zda chcete třídit zboží dle kategorií, dle příležitostí, dle výrobce, dle stylu a nebo dle místnosti.

Jako výchozí máme zvoleno třídění dle Kategorií, přičemž každá kategorie je složena z podkategorií. Kategorie slouží pro lepší a rychlejší orientaci. Pokud hledáte dárek, doporučujeme zvolit třídění Dle příležitostí, kde jsme pro Vás vytvořili kategorie jak cenové, tak dle "vztahů" s tím, komu chcete dárek věnovat. Chtěli bychom Vás ale upozornit, že jsme zařadili do kategorií pouze výrobky, které se nám zdají vhodné pro danou osobu. Jsou to pouze jakési naše tipy, které jsme získali díky dlouholetým zkušenostem. Víme, jaké dárky se u nás nejčastěji k různým příležitostem prodávají. Proto jde pouze o jakýsi malý výběr z širokého sortimentu zboží. Vidíme neúčelné, aby například v sekci Pro ženy byla všechna voňavá mýdla, která máme v nabídce, proto jsme zvolili například jen jeden kus jako tip, co by mohlo ženu potěšit. Další možností je pak třízení dle výrobce, abychom usnadnili práci těm, kteří jsou "fanoušky" určité značky. Aby tedy nemuseli zdlouhavě procházet jednotlivé kategorie, kde je výrobců řada. Další třídění, které jsme zvolily je dle místnosti a dle stylu.

Používané zkratky u produktů:

Akce - zboží v akci

- 70% - sleva na zboží je 70% (uvedena již konečná cena). Číselná hodnota se mění

Novinka - zboží bylo do našeho obchodu zařazeno nově

Top produkt - zboží, které je zákazníky nejvíce objednáváno

 

2. Jak vložit zboží do košíku?

Po rozkliknutí jednotlivé sekce se dostanete do výpisu produktů. Pakliže Vás nějaký produkt zaujme, můžete si na něj kliknout a přímo se dostanete do profilu daného produktu. Vidíme zde název výrobku, většinou náš kód, který slouží pro nás pro identifikaci výrobku, dále běžnou cenu /se kterou jsme se na trhu někdy setkali/ a dále naši cenu. Zboží pak máte možnost Vložit do košíku (zvolíte si sami počet kusů, který chcete zakoupit a kliknete na Vložit do košíku), dále máte možnost vložit do seznamu Má přání a nebo máte možnost sledovat zboží pomocí funkce Hlídací pes. Pokud zboží nejde vložit do košíku (tato ikonka zde chybí a je zde napsáno Dočasně vyprodáno ), znamená to, že je produkt vyprodaný a momentálně není na skladě. Můžete použít funkce Hlídacího psa, abychom Vás informovali o naskladnění (popis Hlídacího psa viz. níže).

U některých produktů také vidíte napsáno dole Doporučujeme. Jedná se o produkty, které se zbožím souvisí a mohly by Vás zajímat. Mají však pouze informativní charakter.

K čemu slouží funkce Hlídací pes?

Tuto funkci vidíte v detailu každého produktu /jak se do detailu dostat - viz. výše/. Je označena symbolem hlavičky pejska. Tato funkce slouží k tomu, že Vás budeme automaticky e-mailem informovat, pokud dojde k naskladnění daného produktu nebo ke změně jeho ceny. Můžete tak bez neustálého kontrolování obchodu být včas informováni, až bude produkt opět naskladněn a včas si ho tak můžete zakoupit. Pokud čekáte na případné slevy, jistě tuto funkci oceníte.

K čemu slouží funkce Má přání?

Tuto funkci vidíte v detailu každého produktu /jak se do detailu dostat - viz. výše/. Je označena symbolem dárečku. Po kliknutí na tento symbol se daný produkt přesune do seznamu Mých přání, který vidíte v pravé části obchodu na štítku s mašličkou, případně ihned po přidání produktu se Vám na obrazovce objeví červená věta, že zboží bylo vloženo do Mých přání - po kliknutí na slovo Má přání se tak do seznamu rovněž dostanete. Na obrazovce se Vám objeví okénko, kde máte možnost zvolit, zda chcete odeslat seznam jako: Narozeninový /tedy co Vy si přejete k narozeninám nebo co hodláte někomu věnovat/, Vánoční /co si přejete dostat od Ježíška nebo co hodláte někomu koupit/, Svatební seznam /co si přejete svatebním darem nebo co hodláte někomu koupit/, případně seznam Jiný/ pokud chcete koholi informovat o daném zboží/. Dále vyplníte Váš e-mail, e-mail příjemce /tedy komu chcete seznam zaslat/ a vložíte jakýkoli text /nejčastěji například, že si přejete dárky pro sebe, nebo že máte tip na dárek pro někoho jiného/. A odešlete jej. Dotyčné osobě, která byla uvedena jako email příjemce, pak tento seznam dojde na e-mailovou adresu.  Tato funkce slouží především pro to, abyste nemuseli zdlouhavě známému posílat odkazy na zboží emailem.

 

3. Zboží jsem vložil/a do košíku, jak dále postupovat k objednání produktu?

1. Pokud jste vložili zboží do košíku dle předchozího návodu, na obrazovce se Vám objevila červeně napsaná věta: Zboží bylo vloženo Do košíku. Pokud kliknete na spojení: Do košíku, dostanete se tak přímo do Vašeho nákupního košíku, kde vidíte seznam zboží, který jste sem vložili. Jinou možností je kliknutí na drátěný košík, který vidíte v pravém horním rohu. Nyní již můžete postupovat téměř jako v klasickém obchodě. Vidíte seznam zboží, které jste vložili do košíku. Vidíte zde náhled produktu, název, počet kusů, který jste vložili, cenu a cenu po slevě. Pokud jste se rozhodli, že chcete počet kusů změnit, jednoduše kliknete do okénka s číslem (počet kusů) a odstraníte původní číslo a napíšete Vámi požadované množství (např. 2 - pokud máte zájem o 2 ks). Pokud se rozhodnete, že nějaké zboží nechcete, klikněte na kulaté tlačítko s křížkem - tak položku z košíku odstraníte. Pokud změníte počet kusů v košíku, klikněte na tlačítko: Ulož změny (najdete jej pod seznamem). Tak se Vám změní Vaše celková cena dle počtu kusů.

Další ikonkou je políčko pro možnost přidání dárkového balení. Zde si můžete zvolit, zda chcete přidat například dárkovou tašku, krabičku apod. a do poznámky nám můžete napat, co chcete společně zabalit.

Ikonka Slevový kód slouží pouze pro držitele unikátního kódu, který získali například zakoupením dárkového poukazu, případně v inzerci apod. Sleva může mít hodnotu číselnou, nebo procentuální (například 100 Kč sleva, nebo 5% sleva apod.). Nezkoušejte slevové kódy vymyslet, jsou unikátní kombinací a generuje je přímo systém, který rozpozná, zda je kód správný či nikoli. Pokud tedy kód máte, vložte jej do políčka Slevový kód, stiskněte tlačítko: Vložit kód a automaticky se Vám objeví u každé položky: Cena po slevě, kde vidíte, jak se Vám sleva z každého produktu odečetla. Pokud máte více slevových kódů, slevy se nesčítají a platí vždy jen ta nejvyšší.  Dále vidíte, kolik činí celková sleva z celého nákupu.

V další části máte možnost si zvolit způsob dopravy a platby, který Vám vyhovuje. Vidíte území (buď Česká republika v případě nákupu na www.pekny-domov.cz, nebo Slovenská republika v případě nákupu na www.pekny-domov.eu). Dále vidíte přepravce, možnost platby a celkovou cenu. Zvolte tedy jeden ze způsobů.

Níže vidíte celkovou cenu za zboží (i po případné slevě) + poštovné (celou sumu se dozvíte v další části objednávkového formuláře).

Pro další krok klikněte na tlačítko K pokladně (rekapitulace)

2. Na této stránce vidíte seznam všech objednaných položek a zvolenou dopravu. Pokud vše souhlasí, klikněte na tlačítko: Pokračovat , pokud chcete změnit dopravu či zboží, klikněte na tlačítko Zpět. Dole vidíte červeně napsanou větu, jaká částka Vám ještě zbývá, abychom Vám neúčtovali dopravu. Pokud vše souhlasí, klikněte na tlačítko Pokračovat.

3. V tomto kroku vyplníte své údaje.Nejdříve se vyplní údaje pro doručení, tedy kam si přejete zásilku poslat. Tučně vyznačené položky jsou povinné. Ostatní můžete, ale nemusíte vyplnit. Druhou položkou je zde Fakturační adresa, tedy ta, kterou si přejete mít uvedenou na dokladu. Pokud se neliší od dodací adresy (té, kterou jste vyplnili jako první), nechte políčka prázdná, v opačném případě vyplňte pro Vás potřebné údaje.

Nezbytným krokem je odsouhlasení obchodních podmínek. Obchodní podmínky najdete nahoře v eshopu v horní liště, nebo můžete kliknout přímo v objednávkovém formuláři na podtrhnuté spojení: Obchodní podmínky. Tak se dostanete do sekce s Obchodními podmínkami, které důrazně doporučujeme pročíst. Vyvarujete se tak případným chybám u reklamací apod. Pokud s obchodními podmínkami nesouhlasíte, kontaktujte nás a pokusíme se problém nějakým způsobem vyřešit. V obchodních podmínkách jsme zvýraznily informace, které jsou pro Vás pravděpodobně důležité. Pokud s obchodními podmínkami souhlasíte, zaškrtněte čtvereček u věty: Souhlasím s obchodními podmínkami.

Zkontrolujte si prosím ještě jednou Vaše údaje pro doručení.

Pokud vše souhlasí a skutečně chcete objednávku učinit, klikněte na tlačítko: Odeslat objednávku. Upozorňujeme, že objednávka je závazná (více viz. Obchodní podmínky).

4. Po odeslání objednávky (viz. předchozí krok) Vám bude doručena zpráva na Vaši e-mailovou adresu, že objednávka byla zavedena do našeho systému.

Gratulujeme, právě jste úspěšně dokončili objednání Vámi vybraného zboží !!! :-)

Objednávku Vám v nejbližší době e-mailem závazně potvrdíme. V případě, že by zboží nebylo v požadovaném množství na skladě, Vás budeme rovněž co nejdříve informovat. Obvykle expedujeme zboží do 1-3 pracovních dnů. Nejpozději však do 14 dnů. Pokud však nejsme schopni lhůtu 1-3 dny dodržet, zpravidla zákazníky informujeme.

Doufáme, že jsme Vám funkce našeho obchůdku Pěkný domov vysvětlili dostatečně a že pro Vás bude již hračka objednat si Váš nákup. Snažili jsme se Vám podat podrobný popis jednotlivých funkcí, které jsou zaběhlé v internetovém obchodování všeobecně a proto doufáme, že jsme Vám dali návod nejen na náš obchůdek, ale že jsme Vás naučili proplétat se "džunglí" internetového obchodování vůbec.  Pokud si s některými funkcemi nebudete vědět rady, nebo Vám zboží nepůjde objednat, navštivte nás přímo v kamenném obchodě ve Vyškově na ulici Dukelská 12 (mapku a podrobný popis najdete v sekci na hlavní straně: Kamenný obchod). Nebo nás kontaktujte telefonicky či e-mailem (viz. sekce Kontakty) a my Vám velice rádi poradíme. Všichni jsme přece začínali, proto se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám s nákupem u nás pomůžeme...

Novinky e-mailem

Buďte jako první informováni o nejnovějším
zboží, skvělých slevách a soutěžích!

Česká kvalita
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace